Zapraszamy do udziału w warsztacie "Narzędzia komunikacji i promocji dla tancerzy" z Martą Wójcik

Najważniejszym celem warsztatów będzie poznanie sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów oraz przekonanie ich do współpracy.
Warsztaty "Narzędzia komunikacji i promocji dla tancerzy" to prezentacja narzędzi promocji dostępnych dla tancerzy przede wszystkim w Internecie.
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie w stanie przygotować uproszczoną strategię swoich działań promocyjnych,  materiały do portfolio oraz stworzyć jego podstawową wersję. Każdy uczestnika pozna dostępne bezpłatne i płatne programy i narzędzia, które ułatwią mu tworzenie contentu i zasięgu w sieci.

ZAKRES TEMATYCZNY:

Warsztaty będą podzielone na 2 cykle.
  • Podczas pierwszej części warsztatów - teoretycznej - uczestnicy
    dowiedzą się, czym jest marka osobista, grupa docelowa i jakie są narzędzia służą do kreowania wizerunku.
  •  Podczas drugiego spotkania - praktycznego, uczestnicy wykorzystają wiedzę z pierwszego cyklu, by zbudować spójną, podstawową strategię promocji, w oparciu na plan finansowy i założone cele.

PROWADZĄCA:

  • Marta Wójcik (Molska, pseudonim artystyczny: Mamuśka) - współzałożyciel i współwłaściciel Agencji Marketingowej DO IT crew sp. z o.o. w Białymstoku. Dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej od 2017 roku.
  • Marketer, socjolog biznesu, reżyser i choreograf. Pomysłodawca: Stowarzyszenia Freeway, eventu tanecznego Street Noise, eventu tanecznego Ostrowski Styl, cyklu szkoleń O marketingu bez marketingu, portalu: Aż Kobieta. Członkini Podlaskiego Stowarzyszenia Właścicielek Firm Klubu Kobiet Biznesu i Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku.
  • Marta Wójcik od 1998 roku jest związana z tańcem. Uzyskała tytuł Choreografa Scenicznego pod okiem Eryka Mokohona w Krakowie i Instruktora tańca pod okiem Karoliny Garbacik w Białymstoku. Obecnie studiuje Reżyserię filmową w Warszawskiej Szkole FIlmowej.
  • Marta Wójcik od 2016 roku zajmuje się prowadzeniem agencji marketingowej. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowej i kreowaniu wizerunku marki. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu 4.0 oraz promocji  marki w sieci. Współpracowała z licznymi markami zarówno osobistymi jak i dużymi firmami.
    Koordynowała i tworzyła strategię promocji licznych wydarzeń artystycznych - również tanecznych. Jej
    wiedza z zakresu marketingu jak i specyfiki branży tanecznej pomaga jej wspierać artystów w
    promocji. Więcej informacji o Marcie znajdziecie na stronie: martaw.pl

DLA KOGO:

Do udziału w warsztacie uprawniona jest osoba, która:

  • ukończyła 18 lat
  • jest zawodowo związana z tańcem lub studiuje na uczelni artystycznej na kierunkach związanych z tańcem
  • została zakwalifikowana przez Organizatora do udziału w Warsztatach na podstawie przesłanego formularza zgłoszeniowego.

 

WARUNKI:

  • TERMIN:  I set - 16.09 - godz.17:00 - 20:00, II set 17.09 - godz. 10:00 - 13:00
  • MIEJSCE: ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10,  Białystok
  • KOSZT UDZIAŁU: 50 zł/ 2 dni warsztatów

Opłata dokonywana jest na konto Organizatora w terminie do dwóch dni roboczych po otrzymaniu potwierdzenia zakwalifikowania się na Warsztaty. Dane do przelewu dostępne są w zakładce KONTAKT.

Zgłoszenia do projektu dokonuje się za pomocą formularza internetowego dostępnego poniżej. 

 Organizator decyduje o zakwalifikowaniu Uczestnika na Warsztaty. Osoby zakwalifikowane otrzymają potwierdzenie uczestnictwa drogą mailową.

Zgłoszenie do udziału w Warsztacie równoznaczne jest z akceptacją Regulaminu.

Zadanie finansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Przestrzenie Sztuki, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca oraz Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego

Nazwa zadania: Przestrzenie Sztuki Białystok
Dofinansowanie: 600.000 zł
Całkowita wartość: 720.000 zł

has been added to the cart. View Cart
Skip to content