Piotr Stanek - aktor, tancerz, choreograf, pedagog. Absolwent AST im. St. Wyspiańskiego w Krakowie,
Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu. Działa jako niezależny twórca w obszarze teatru, choreografii, filmu
oraz opery. Współpracuje z teatrem Dada von Bzdülöw, teatrem O.de.la, kolektywem Sticky Fingers Club.
W ostatnich latach współpracował m.in. z: Leszkiem Bzdylem, Kubą Kowalskim, Simone Basani, Roberto
Olivanem, Joe Alterem, Martą Bury, Dominiką Knapik, Mariuszem Trelińskim, Jakubem Truszkowskim,
Cezarym Tomaszewskim, Kasią Minkowską. Laureat stypendium w dziedzinie kultury w Województwie
Zachodniopomorskim. We współpracy z innymi artystami, tworzy autorskie projekty m.in.: „Scores for
yearning. The concert", „Imaginary Archive”, spektakl solowy "Arizona", "Niesamowity świat OBŁOCZKA",
"SONETY - wiek hipochondryka". Współtworzył choreografię do koncertu “Walpurgisnacht” w ramach
Festiwalu Opera Rara 2024
Konrad Kurowski – dramaturg, kurator, facylitator procesów artystycznych związany z Centrum
Kultury w Lublinie. Od 2014 do 2023 był członkiem Lubelskiego Teatru Tańca. W ramach swojej
działalności realizuje się na różnych polach wspierających społeczność taneczną, zarówno w Polsce, jak
i zagranicą. Był jednym z kuratorów Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie, jednym z
największych i najstarszych festiwali tańca w Polsce, członkiem i organizatorem inicjatyw tanecznych:
Przestrzeni Sztuki Taniec Lublin, Polskiej Sieci Tańca oraz Aerowaves, europejskiej sieci tańca. Z
wykształcenia jest kulturoznawcą, a prywatnie aktywistą na rzecz praw człowieka, społeczności queer.
Interesują go nowe formaty tworzenia kultury, których podstawowym fundamentem są praktyki troski
oraz próba rozmontowania struktur patriarchalno-kapitalistycznych.